Sjuk!

Jag har varit sjuk i 2 dagar och jag har haft feber som går upp och ner !
jag äter typ inget och så sover jag nästan hela tiden ... men men så är de när man är sjuk.
Jag har nyss kollat på big brother som var igår jag hade missat första halvtimmen så de kolla jag på . Dock innan big brother kolla jag på en romantisk tonårsfilm på danska haha den var sjukt bra! =)

Och igår var jag på skol mötta med mamm och rektorn o kruatorn osv. pga att jag ska byta klass till en vanlig klass och jag ska inte gå kvar i idrottsklass efter påsklovet . samt efter påsklovet ska jag gå i en tillfällig vanlig klass i en vecka sen ska jag byta igen ... :)

Och i Måndas fick jag ett brev från Gymnasium som jag ska söka in efter nian och jag har så bra betyg och mina poäng räcker till! Dock är de lite dåliga "NYHETER" att min gymnasium inte ligger i Stockholm i Liljeholmen den ligger i Ystad i Skåne.. så jag sa ju innan att de var ändrade planer osv för att jag ska bo kvar här i Stockholm dock så blir de nog inte så pm jag kommer in i  de gymnasiumet nere i Skåne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0