GRÖNAN I SOMMAR

Nu blir jag riktigt sur fast de började med att jag var glad. Alla mina kompisar ska få guldkort osv blablabla och så gick jag nyss och fråga mamma om jag kan få de .
Mamma : Ja !
Jag : Yes !
Mamma ; Men då får du ingen piercing .
 Jag : Suck ... Men mamma om jag betlar själv.
Mamma : Aa , men jag betalar inte Busskort till dig i sommar ... Man blir så sur . sen öppnar ju grönan 28:onde April och jag får min guldkort mellan 15 juni - 1 juli . man bah yeeyy! -.- '

Men ni som vill träffas /åka till grönan kontakta mig gärna så de blir av <3

1.499 kr st.




Och imorgon ska jag träffa Nina för att Anna kunde inte de blev knas!
Dock har hon flyttat så jag måste se! Och jag ska ut med hunden nu så pusss Alla fina läsare

Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja så klar vi ska åka till grönan i sommar .. J ska beställa mitt innan den 27 för då får man åka till grönan en dag innan dom öppnar så jävla nice :D så ja tänker tagga efter skolan o va där man får va där från 5 till 9 sen dan efter öppnar dom på riktigt :D <3

2012-04-13 @ 10:17:00
URL: http://adeeliid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0