FIXAT & TRIXAT !

Ny header o ny design by Minja! Nöjd som vanligt .. sam t har jag bajs tråkigt och längtar som fan tills Julia kommer hem . Jag ska färga håret blond igen , dock ska vi kanske färga håret på Julia ..  hhahaha lite knas tankar :S HAR EN SÅN JÄVLA ÅNGEST har haft utegångsförbud hela lovet ungefär, o jag har ju vart skit sugen på att träffa kompisar >:(och så har jag  fan vakant tidigt varje dag känns inte bra och på måndag byter jag klass och de känns bra :D


En bild på min Älskling .. <3


Ewelina gör mig dock på bättre humör just nu och lyssnar på musik =) 
Nån som kanske har lust att ses nån dag bara skriv t mig på fejan eller ngt ;)
Mångaaa Pusssar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0